Supernatural

Hejsan, 
klockan är 04.19 och jag inte sova....vet inte men är för vaken...kan ha varit kaffen. 
iallfall så har jag nu sett i ca 18h Supernaturel säsong 1 
 
Ska sammafatta vad jag tyckte om den serien,
 
                                     Supernatural säsong 1
Jag har talas om denna serien och att den ska vara hyfsat bra, dock har jag inte gett den någon chans för den verkar tråkig och konstig.
Men nu när man har sett hela eller mera efter 5 avsnitt var jag fast, man var tvungen och se ifall de kunde hjälpa deras far att hitta demonen och om de klarar av deras uppdrag.
 
Det var en mycket spännande serie men ganska läskig om man är lite lätt påverkad och kollar på de i mörkret helt själv som jag men som sagt det finns alltid "snygg" kille i en bra serie, trycker att han som spelar brodern Dean är skit sexig men det är jue jag, faller för dem som är käftig och ha attityd men ha en ett värmt hjärta.
 
Back to the real shit
iallfall så  har jag börjat sett på säsong 2 för verkligen se mer och vill veta mera för tyckte slutet på förra söög så därför måste man se nästa säsong....ofc!
tur att dean är snööög iallfall så man kan bita i läppen och dregla sönder:D
 
nu ska jag fortsätta pösssi
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0