Snygg elr fett?!

Hola mis amigas y amigos
 
Sitter just nu i sängen och tänkte köra mitt fina nattgymnastik...måste ta tag i detta...tänkte inför sommaren och vidare i livet! 
Kan verkligen säga att de var längesedan jag skrev här men har mått pissigt som fan och grubblat i flera månader om en sak som jag fick diskutera i helgen och mår mycket bättre nu..elr?
 
Iallfall så idag har varit en mycketatt göra, eller jag mera motionerat sönder men det är mitt nya liv typ. 
Jag vaknade imorse ( shiet malin, du vaknade hur orkade du?) hah nejdå men man får vara glad att man får slä upp ögonen varje morgon och ta vara på den tiden man får, Tänk på de ni mina vänner!
 
Men efter jag hade vaknat så började jag att läsa igenom vad som hände på twitter,fb, bloggar och ofc hotmail. Men inget riktigt som man fastnade vid så jag gick ner och drack lite kaffe och åt lite riskakor! älskar riskakor... #mynewlife
 
Sedan tog jag ut kort till min underbar mormor för hon har bett om det ett bra tag nu men Äntligen har jag gjort de! Då insåg jag att jag skulle göra mitt eget kollage som jag hade tänkt på ett bra tag men vet inte riktigt vad jag ska ha på väggen ovan för sängen, det är liksom lite "naket" blir tokig varje gång jag ser de, skulle vilja ha en härlig färgglad tavla men dem kostar så fruktansvärt mycket och just nu är jag lite broke.....sadface!
 
Menmen nog om gnälleri nu tänkte jag berätta hur hurtig jag har varit idag, 
Jag gick dryga 8 varv med min lilla ponni runt ridskolans travbana och de är dryga ....ingen aning men väldigt långt. Så var ganska trött i benen sedan men de var bara att äta en banan och sedan drog jag till Tha gym och träffade fellster där vi körde på jävligt hårt elr jaa jag gjorde de, hon var  ganska trött pga nått.
Så just nu gör mina benen och rumpa ganska ont men en sådan här härlig känsla där man är nöjd över sig själv,  men nu ska jag köra lite planka och situps innan man nannar och läser " Femtio nyanser av mörker"
 
" blicka alltid framåt och ta dagen för va den är"- mupp
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0