Så trött,men orkar inte sova..-.-

Hejsan igen, 
 
Just har läst 5 kapitel av " Femtio nyanser av mörker" Så underbar bok så det är helt sjuk. 
 
Jag läst ut första boken av trilogin av E.L James förra veckan...seriöst satt 24/7 och läste denna bok dock fick jag höra av "folk" att den sög men läst på internet att den var väldigt intressant plus jag är jue JAG! och känner jag mig bättre går jag emot strömmen och inte med den, har aldrig och kommer aldrig göra de!
 
Fasiken låter som en motstridig tjej men är ju faktiskt de, orka vara som alla andra! NÄÄ och tur är väl de elr? tänk om alla skulle vara som alla...vilket tråkigt liv/sexliv man skulle ha då.....det skulle sluta med att alla blev bög/lesbisk....vilken värld men sånt kan hända, och inget fel med att vara Bög elr lesbisk....bara så ni vet, jag tycker de är strongt gjort av de som står för dem är!!
Säger bara till dem att de ska ha en klapp på axel för visa ha de inte enkelt utav samhället. 
 
Men iallfall så känner jag igen mig i denna trilogin hittils...undra varför? nemen det är nog något ni måste läsa för att förstå, känner mig lite som huvudkaraktären och det är vrickat med aa så är de iallfall.
 
Just det jag ska upp om 4h....hästarna ska ut och jag orkar verkligen inte....skulle vilja och mysa i sängen och sedan träna på gymmet men de lär ju inte bli så utan mera upp den tiden, hem...äta lite och sedan sova bort hela dagen...ORKA!
 
Btw my lovley friends så kommer första filmen "femtio nyanser av honom" ut nu i sommar! 
Tror jag skulle hoppa utav gläjde men det kommer ju bara bestå utav...haha jaa ni vet ju vad ni som har läst denna bok! HAHA men boken är mera djupare tanke när Erotik liksom, men visa uppfattar detta som" störande och weird" men visa tänker" jaja...okeej" såå vi få väl se hur filmer blir och jag hoppas att Huvudkaraktären på den manliga ska vara Matt Bomer (skådis på White collar,magic mike osv) 
 
Iallfall så har jag hört att han ligger på toppen att få spela Mr grey så jag hoppas verkligen de för han är en mycket stiligt....okej nu ska jag sluta och skriva stiligt utan han är så JÄVLA SEXIG OCH MANLIG!!! OMG 
inte ok att vara så snygg men jag är ju som jag är....smälter när någon har lite skäggig,ser bra ut, ha blåa ögon, härligt leende, käftig och ha en läcker dialekt som man bara smälter utav...
 
Men det är ju jag! lilla muppen liksom som är som hon är!
AJa nu har jag dreglat sönder och ledsen om ni va tvungen och läsa detta om min fina förklaring om vem SKA spela karaktären som mr grey..men jag kommer lägga upp en bilder så få ni se.....säger bara" mumma..."
 
(här bär han faktiskt samma slips som omslaget av "femtio nyanser av honom" så ment to be him!)

 
Dregel, så fin karl det där alltså! synd att man aldrig kan få en sådan karl!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0