Don´t go down to the basement

Hellu hellu

Sitter just nu och börjar bli piggare än vad jag var imorse, trodde jag började få feberfrossa eller något annat, så jag har sovit..o sovit blev väckt vid dryga 10 och hade värsta huvudvärken och kroppen bara skrek av smärta!

Så jag har legat på sängen all day och sett på Supernatural, hyfsat bra serie men har precis börjat med den. Det finns dryga 8 säsongen och dem ska väl fortsätta men ifall så är jag inne på första avsnitt 10 utav 22 så har kommit en bit.

Säger bara man ska inte vara överkänslig och ta åt sig vid paranormal aktivitet elr tror på sånt, då ska man inte kolla på sånt här. Dock är de två stiliga killar en är ju alltid som väcker mitt intresse men det är ju jag, ( badboy...käftigpersonlighet men finns ändå en snäll liten/känslig kille inuti)

Snart ska jag väl ut till stallet och rida min pojk, få se vad som jag hittar på med gårdagen var en nära döden upplevelse så vi få väl se, vad jag hitte på.
Sedan ska jag dra till en tjej och hjälpa henne med matten.

Just nu säger krooppen, stanna kvar i sängen men tar lite ipren och kaffe så mår man prima för ett tag iallfall.
Kram
Mall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0