Vaken

God morgon, 
 
Jag gör ett litet snabbt inlägg nu när jag har drömmen i huvudet eftersom jag sa det igår att jag kanske skulle skriva var jag drömde om.
 
Det jag kommer ihåg är att jag frös, var ensam och ingen kunde hjälpa mig. Mitt uppdrag var att hitta mat ute i snön och hålla mig varm. Jag var väldigt ledsen men sedan kom det någon typ mitt i mörkret och gav mig mat. Precis som om jag våre en fånge. Jag trodde jag sov i en igglo
 
När jag vaknade igen insåg jag att fönstret var öppet, inte konstigt att jag trodde att jag sov i en igglo. Men rummet var väl varmt så har väl öppnat det i sömnen eller så har lilla anden i huset gjort det åt mig.
 
men nu ska jag äta hemmalagad granola med youghurt.
Pössi
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0