To freaking nice

Hejsan hoppsan. '
Jaha nu sitter man i sängen igen och tänkte precis sova, men det lär väl inte bli så pga utav den fina förkylningen jag har fått...-.- så jäkla lee på detta nu, skulle egentligen vilja sova ordentligt och försöka bli frisk...
 
Iallfall så har jag inte gjort så mycket, varit i sängen och sett på Supernatural och pluggat lite på körkortet...
vad mer kan man begära en sådan här dag med snoret som rinner ner för kinden hela tiden.
Idag fick jag höra " malin du är alltid så glad...skrattar jämt"-anonym vet inte om jag ska ta de positivt eller negativt men tror jag ska ta de positivt.
men kan faktiskt säga och det säger jag ofta till folk som kommentera detta " men vad ska man göra? grina istället?" nee livet är för kort att grina,lida, vara ledsen enligt mig men just nu känns det som att livet kunde vara värt mera än vad de är.
 
Och jaa ni där ute som läser, inget emot er! Känner bara för att skriva av mig för ibland kan jag inte säga det jag känner ....
.vet inte varför men har ganska svårt att prata om hur jag mår .
Jag är mera än som frågar andra, som ett bollplank eller en anslagstavla där folk sätter sina tankar och funderingar på och får ett stöd och hyfsat svar.
Men känner bara för att stänga av mobilen och ta en sista minuten resa någonstans där jag kan vara och njuta lite. Men i dont have any money så lär ju knappast hända nu i framtiden, kanske senare men inte nu när man behöver det.
 
Och så kom jag på att jag vill vara alla till lags, spelar ingen roll vem de är, hatar bråk....och hatar hur andra mår...
för när andra mår pissigt gör jag allt i mina vägar för att dem ska vara glada. men men vad ska man göra, man kan inte vara överallt och hjälpa alla, eller vara alla tilllags men det gör ont i hela mitt hjärta varje gång. Det kanske inte syns pga att det finns alltid ett leende på läpparna eller ett skratt som döljer.
(When a person laughs too much even on stupid things, that person is sad deep inside.)- fakta
 
Pössi
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0