Tjocka eller kubba

Hejsan igen mina läsare.
 
Sitter just nu och kollar på en intervention av en serie och jag garvar ihjäl mig, men har varit vaken ett bra tag nu men måste vara vaken för att leva. 
Nemen ska snart dra ut till stallet och fixa med hästarna så ska gå en härlig 45min promenad dit och sedan hem tror jag men så är det när man inte ha varken körkort eller bil så. Men det kommer blir ändring på det här framöver.
 
Men har kommit på det att jag ska gå till stallet varje dag nu och motionera, det är bra och nyttigt. Men ibland ska man inte var för ambisös men det är jag nu tyvärr. Dock blåser det ute så det blir att sätta på sig mössa och vantar.
 
Just nu skulle jag bara vilja tjocka och slappa på soffan men då blir jag sur på mig själv och tycker jag är lat och måste göra något....less jag blir på mig själv.
Igår när jag och fell var ute så kommer man på såna konstiga saker och idéer. 
 
som tex
  • Vad gör man om 10 år!
  • Hur man tar sig lättast ifrån en fest stad och till en stuga.
  • Hur man ska tro att en kille har kontrollen fast dem inte har.
Vad är era drömmar och idéer? 
Jag har så många att det hade blivit jobbigt för er att läsa och ni skulle bara sucka! om ni inte hade gjort de så absolut skulle ni få se men orkar inte.
Det kan inte var så konstiga frågor men en dröm som fell hade och jag garvar fortfarande av att hon sa det.
 
Felicia sa " min dröm tror jag är att jobba och resa runt sverige"
Malin sa " haha resa runt sverige?"
Felicia sa " jaa vad soft"
Malin sa" men gud vad tråkigt efter 10 år, då har du sett sverige typ 100ggr" 
Felicia sa " sant, hahaha men resa till ullared hela sitt liv våre väl underbart"
 
Ni kanske inte förstår hela komiken så förstår jag er man är tvungen att vara med oss ibland för att fattta visa saker. Och man kanske är inte riktigt helt klok men hey who is?
 
Men nu ska jag dricka upp min kopp med kaffe och sedan dra mig ut till stallet fast det tar så emot idag, vill inte att det ska blåsaaa.
Men jag sätter på mina fina hörlurar och sedan drömmer jag mig bort när jag ute och går. 
Så om ni ser en glad springande tjej som sjönger på något och låter falsk så är det jag.
 
Pössinösssiii
Mall
detta är ett mästerverk jag gjorde i vintras.....ååh så god den var alltsåå:) muuummaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0