The Harlem Shake?

Hejsan hoppsan alla glada om ni har en sådan dag som jag verkligen hoppas annars screw you!:D 
 
Nemen skojjar mina fina läsare, ni ska ha en underbar dag som jag typ. Snart ska jag dra ut till stallet och fixa med hästarna sedan ska jag fixa ett gymkort eftersom jag ligger efter med träningen men dem senaste veckorna ha varit jobbig mest pshysikt tror jag ( om man stavar det annars rätta mig gärna). Life is harder then you think but don´t make it harder then it really is. 
 
Men nu har jag märkt att nästan "alla" har lägga ut på Fb och youtube denna fina nya trenden som alla gör " The harlem Shake" elr vad fasiken det kallas för.
Alla ba " det är så jävla roligt....höhöhöh"
Ja ba" jag förstår inte vinken...att en dansar...sedan gör alla andra det också?" hööö weird men vissa måste få göra vad dem vill. Man får ju uttrycka sig på sina sätta och detta är väl det ända sättet typ elr?
 
Sett en hel del videosar av Harlemshake ?!  och alla är likadan så whats the point liksom....några kan göra men måste alla? its the same shiet men alla är olika visa tycker det är as  roligt men inte jag.
Jag såg att min broder har gjort en med några och man skrattar för dem är så fula men jaa jag få lägga upp den så får ni se själva. 
 
Det är så ful grej som alla ha hittat på så jag stör mig men aja kände jag var tvungen och få uttrycka mig om detta, vet att ni tycker om detta harlem shake grejen men inte jag.
 
Den enda som jag tycker är riktigt cool är denna där dem gör i det i luften!! as coolt men aaaa fortfarande pointless!
 
Om någon snäll själ skulle vilja förklara för mig varför man gör någont sånt här så kommentera gärna!
Det var ifrån mig pösssii
Mall
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0