Sweethooth

Hejsan alla glada.

Jag är fortfarande sängliggande och kommer inte flytta mig härifrån i första taget. och det suger för jag känner för att göra saker men kroppen vill liksom inte.

Så hela dagen har jag legat och kolla på serier och läst boken min och pluggat på körkortet.
När man ser på serier så hänger man med så klart men man börja inse hur man fastnar för karaktärerna otroligt mycket, iallfall jag för jag är.
Men det som är så roligt med Supernatural är att det är inte samma hela tiden utan dem hettar till lite med humor och ändra hur deras liv skulle ha kunnat sett ut ifall det inte jagade saker liksom.
Jag håller på att skratta ibland, så jäkla roligt.

Så underbar serie så verkligen...see den!!
men man blir verkligen tårögd också....inte bara humor och sexiga killar heller utan sorg med.

Men nu ska jag väl sova,
Pössi
Mall

Btw är as sugen på socker, godis, dricka och kakor. Har kommit på ett fel väg med sockerrus..älskar socker och godsaker men det är jue inte så bra för hälsan. är så svag för dricka speciellt för coca cola. love coca cola <3 och lakris...finns inget bättre, men jag är jue en Sweethoot såå

Nee jag somnar utan socker och dricka och tar o dricka lite vatten istället o äta bröd...precis som i ett fängelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0