Sweet Cherry Pie Of .......

Hola mis amigas y amigos!
 
Sitter just nu och funderar som jag gör hela tiden. Det snurrar runt i denna som kallad min hjärna så man blir helt slut. 
Snart har det gått ett helt år sedan tog Studenten...helt sjukt vad tiden har gått fort och dvs att man har blivit gammal...-.- döden är nära nu...hahah skojjar eller gör jag?
 
Men jag har varit sjukskriven och är för tillfället på rehab stadiet men är nästan frisk...dvs i benet iallfall haha jag är bara för rolig ibland..enligt mig själv.
 
But down to busisness, vad fasiken ska jag göra med mitt levande liv? sitter och glo på denna fina data skärm? öhh nää..känner att tiden tickar iväg och vill iväg nu egentligen men har mina så kallade commitment här hemma fortfarande dvs hästarna men dem är ju mitt allt och kommer alltid vara de men just nu skulle jag vilja resa och se världen lite så vi få se lite vad som händer. 
 
Just nu skulle jag bara vilja träffa nytt folk och få lite erfarenhet i livet. Ska ju ändå jobba i 45 år sedan ju -.-..så livet är lite just nu enligt mig.  Jag vill se allt nästan, göra allt, så egentligen ska man hitta ett jobb tex reseguide och hålla på de, men tror inte riktigt de jag vill göra. Då har man så himla mycket ansvar, inte bara för dig utan för alla andra som är där. höhöh
 
                          
 
Men jag vill troligen vara kvar i gamla fina svergie....äh nää no way. Jag kommer tillbaka om sådär 15 år som det känns just nu. Jag satt och fick höra en hel del saker av en kompis som jag aldrig skulle själv hade kommit på. Men om jag säger så här, så denna ide skulle jag aldrig våga göra egentligen men vad har du att förlora på? inget det ända du kan göra är att åka hem igen men det känns pissigt.
 
Jag är en ganska driven person som vill göra allt så bra jag kan, och jag är inte den första som slutar för att det är svåra uppdrag eller hårt...mera tvärtom. Står ut med blödande händer och ser glad ut.
Min fina taktik. Så är det både i jobb liv och " kärleks livet" seriöst ingen ser skillnad eller en del märker men seriöst en del bara jaha och sedan " blablavglalbalablabl typ..." 
 
men jag är som en hemlighetsfull person med många hemlisar och många mörker. Men en riktig hejjare på att dölja mina rätta känslor. Det är ett negativt att vara JAG.
Det jag har kommit på är jag ganska bli en skådespelar? för att kunna vara iskall och köra på. Hmm en ny ide men dock måste jag gå ner massvis med kg och göra en hel del plastik operation typ. Men det finns faktiskt i en del ider man har.
 
Fasiken vad jag babblar, det gör jag jämt..jag kan aldrig hålla käften eller aldrig sluta skratta. Men i mitt försvar har ju hört att jag är blond! inget fel med blonda personer men jaa. 
Fick faktiskt höra det förra sommaren....säger bara tack snälla du....tack!
 
Omg snart sommar, och sommaren 2012...den var ja hur ska jag säga detta på lättaste sätt. Och ni som läser  vet en del vvad jag menar. Min sommar 2012 var spännande på en helt annan nivå...ni får tolka som ni vill men den var hett iallafall.
 
.......mer av den sommaren säger jag inge mer om. höh
 
Jag kom inte riktigt på vad jag skulle skriva nu efter 3h stall sedan jag skrev detta inlägg. men något viktigt ville jag få fram men im blonde and have blue eyes so...shut your  beautiful mouth.
 
Men iallafall livet...vad är livet egentligen? jag skulle vilja leva....göra grejer jag aldrig skulle vilja göra nu men helst innan man är 30. Men det är långt dit och allt kan ändras,
 
Kom precis att jag vill göra 3 tatueringar till på kroppen men det lär nog bara slutas med typ noll eller allihopa.
Men helst 2 till men som sagt nåra kg ska bort. Då mår jag bra, visst några tycker att storlek eller hur man ser ut spelar ingen roll men tycker tvärtom. Om man vill få bort lite så är det okej. bara man inte blir anorexia fall elr värre.
 
Men bara så man ha koll på det själv är det okej. 
 
Just nu känner jag att sluta skriva men skulle kunna skriva mer och komma till sak men är ganska trött och ska jobba imorgon bitti så jag ska väl göra mina fina kvälls övningar och sedan blire lite The big bang theory o natta.
 
Ps.
Jag är född i fel år och fel land kännst det som, men bara just nu. mina vänner som jag har är jag jätte glad att ha:D 
Är så tacksam att ha så många underbara vänner, men man märker att även solar har fläckar:D
 
Kramis
Mall
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0