Så trött

Ska man säga god morgon elr god natt,  
klockan är 2.20 och jag har precis kommit hem....känner m ig otroligt trött men ska se lite på supernatural, men sedan blire att sova.
Lång dag imorgon blire och känner att jag håller på att bli sjuk....känns pissigt som fan orkar inte vara förkyld nu..vill aldrig vara sjuk elr för det mesta men inte idag. elr nu...hatar att ligga i sängen och bara va....vill röra på mig som jag brukar menmen vad ska man göra, när familjen bli sjuk så kan man ha den otur att bli smittat som jag just nu.
 
Jag och fell var hos några kompisar...höhö och såg på film, det var otroligt roligt att träffa dem och se film, vi såg Hot fuzz och The bok of eli.
Så men skojjigt vare,
men nu ska jag see på en snygg Jensen ackels (dean in supernatural) höhöh riktig karlkarl de:D
 
Pössipöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0