Orkar inte

Hej,
ledsen men jag orkar verkligen inte göra något kvälls inlägg annars hade jag tänkt mig att göra en på dag och en på kvällen typ men har varit på hockey och träffat en hel del personer.

Och så har jag skrattat som fasiken, det gör jag jämt nästan men aldrig såhär ...händer inte lika ofta längre måste jag medge.
Just de va på hockey med pappa och vi tog sällskap med felicia och hennes pappa.

Såå nu ska jag äta kvällsfika och sedan sova för jag orkar inte med mig själv längre.

Btw kan ni förklara varför karlar blir så arga på matcher? tex att domaren dömer fel?

Jag förstår att dem gör fel men kan man inte bara ta itu med det och spela en bra match istället för att bitcha och höja sitt jäkla testosteron??
Säger bara killar!!

Pössi
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0