Oh my GOSH

Hejsan hoppsan alla pigga och glada kreaturer.
 
Sitter just nu är ganska spyfärdig. Har varit på biteline med fellster där vi tjockade i oss tacobuffen och sedan drog vi på max och köpte en lyxshake.
Kände bara hur vi var tjocka och svullade totalt. Sedan drivade vi runt i the city och garvade åt folk. Kändes faktiskt ganska bra för ibland tycker man att folk är lite konstigt men hur konstig var inte vi ( mig och felicia ) på en skala 1-50 som satt och åkte runt och garvade....weird.
 
Men iallfall idag har jag varit riktigt hurtig så jag vad värd en tjockis dag faktiskt, ska jobba imorgon bitti på stallet och börjar om 7h faktiskt så känner mig så jäkla omotiverad så det bara smäller om det. Det känns drygt att kliva upp för att mocka lite boxar och göra iordning men det ska göras med ett leende på läpparna säger jag bara.
 
Nu har jag i 3 dagar gått fram och tillbaka till stallet. Det är ca 50min promenad med hurtig takt faktiskt så är pretty proud over myself. Så men det ska faktistk jag hålla , dessutom gymmar jag 4ggr i veckan..säger bara Fitness is my new namn...nee skämt o sido nu höhöh.'
 
Ska väl dra igång en härlig serie och somna in kanske...bara kanske....har lite jobb på rummet att göra tex att smörja två sadlar som jag tog hem idag.....detta jobb alltså.
 
Men till helgen mina vänner är det full späckad schema, ska till bringa min till på stallet....och hos vännerna...och minst tid i sängen och vilan. Men så är livet när man vill leva.
Det är tur man har underbar vänner som vill vara med en:)
 
Pössi
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0