Mondays

Mondays is the worst day to begin a weekend- Malin Svedin
 
Hola mis amiga/amigos
Just nu ligger jag i sängen och ha ätit frukost och ska snart dra ut till stallet och ta hand om mina små änglar, ska faktiskt åka och träna på gymmet men, va ca 4 dagar sedan så måste hålla schemat men ha varit ute två dagar igen.....inte okej alltså, men nu få de vara lugnt med utgång ett tag och fokusera på det viktiga dvs träning, leta jobb, körkort och bara vara med vänner. 
 
Men iallfall så håller jag på att se Supernatural säsong 3!! OMG den är as bra men faktiskt så är det bara. Så väntar och kollar men faktisken en killen kan man bara vilja bita i läppen och ta han typ bakifrån men jag är ju som jag är, dras till såna killar.
 
Åhh just de, träffade en sådan kille i helgen, men blev det var någon som gick ifrån dvs min kompis å jag var tvungen att hänga med....sadface, men det finns killar här med ...elr?
 
Men nu ska jag klä på mig stallkläderna och dra mig ut, ska rida två och göra klart allt.
Men nu få ni ha de bra, de som läser
 
skulle faktiskt veta vem som läser, så ni som läser skriv en kommentar så vet jag.
kram
mall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Michaela??????

Svar: hahaha där ser man:D
Malin och Felicia

2013-02-04 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0