Lazy sunday...or?

Hejsan hoppsan.
 
Sitter nu och kollar på Supernatural....jaja jag vet att den är sämst serie men inte enligt mig. Finns fasiken ingen bättre just nu.
Jag är inne på sjätte säsongen och de är en avsnitt där nr 15 som är så himla roligt att jag höll på att dö av skratt. Dem kan verkligen ibland få till de, så garvat minst 1½h och bara garvade...vet ni hur skönt de kändes?
det var ett bra tag sedan jag skrattade så mycket non stop men måste säga att månaderna kan bli ganska trista och man har bara mörker just nu runt sig och motgångar så ett skratt en sådan här fin söndag gjorde min dag.
 
Igår kväll var jag,michaela och andrea med varndra, vi såg på mello och hade en riktig mys kväll, mycket skvaller och skratt. Percis som det ska vara ....inget annat.
Men jag kom dock inte hem fören 4 typ och sedan så skulle jag upp 2h senare så jag har inte sovit än men tror att jag ska sova lite nu, ska snart ut och ta in alla hästar.
 
men nu ser jag på favvo serien och skrattar som vanligt:)
Det är skillnad på skratt och skratt...
Men pössi
mall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0