Just move on

why won´t you realise the truth? stop chasing the past...just move on and live...life is shorter then you think...

Är så less på en del folk så jag känner bara att ta första bästa flyget till ett annat land och lämna allt bakom mig.....men har dock mina fina änglar kvar så kan bara inte dra....
men är så trött på att folk ska gnälla...men det gör ju alla i varje dag och jag säger att det gör jag med men faktiskt så säger jag inte de till folk utan mera till mig själv....vet själv hur man mår över hur andra mår...jag får värsta ångesten för jag vill att alla ska må bra!!
Men hur lätt att vara alla till lags? inte så himla lätt....så just nu är jag helt slut i kroppen och vill bara ta ett break....

Men de är tur man har sina vänner för man får verkligen skratta o ha roligt för det mesta liksom:)
Det är bra att kunna släppa tanken men jag kan verkligen läsa på folk hur de mår....såå aaa jag tycker inte om när andra mår pissigt för jag förknippar att det är alltid mitt fel eller typ vill alltid fixa de fast de inte går.

men iallfall såå kanske man flyttar och släpper allt. stänger ute sitt gamla liv och öppnar ett nytt liksom.
Men vem vet, just nu känns det som så att man vill resa till ett varmare land o må bra och stänga ute alla jobbiga känslor och obehag för en kort stund

Nu ska man väl se lite Supernatural medans man käkar på nattens subway macka!
Ska upp om 1h life is gooood:D
Pössi
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0