Im all out of love

Hola mis amigas.
 
Sitter just nu och funderar stark på att sätta på en bra film/serie och somna eller så kanske jag ska läsa lite...hmm jag vet inte änu hur jag ska göra:D
ett jäkla svårt beslut alltså, helt sinne.
 
Men idag har jag inte gjort så mycket förutom att ridit två hästar. dem var otroligt fina och duktig och äntligen har 
 
Men igår var jag med fellster och denise och vi hade otroligt trevligt som vanligt. dock kom jag på att jag blir gammal om 2 månader typ....buhuhuh. Känns pissigt att bli mera vuxen än vad man är!!! är så omogen så det bara sjönger om det.
 
Menmen bra att man är barn i sinnet fortfarande....andra har planerat in barn, köpa hus och annat. Jag säger bara skit i de och lev livet. Livet är inte så jäkla långt orka planera från dag 1 liksom...nope knappast va.
 
Jag har ganska ont i munnen precis under tungan och undrar vad fan det kan vara men orkar egentligen inte att bry mig men störrande som fan....det är som skavsår liksom men fick höra att det kunde vara en finne..hur kan en finne hamna där liksom?
 
Såg ett klipp härom dagen där dem elr han gjorde sjöngde med och gjorde det så jävla bra på ett roligt sätt alltså.... All out of love- Air  Supply den är ju jätte romantisk men jaaa haha
 
Så denna vers sitte rsom fan i huvudet och klippet av honom också så
I'm all out of love, I'm so lost without you 
I know you were right believing for so long 
I'm all out of love, what am I without you 
I can't be too late to say that I was so wrong
 
Nuu ska jag läsa tror jag ....elr ska jag se serie....hmmm hard choice!
Pössi
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0