Hit me with your best shot!

Hejsan hoppsan alla glada,
 
Sitter igen i sängen och ska precis sova, men iallfall så har jag legat död i soffan typ och kollade klart på säsong 3 av Supernatural.
 
Måste verkligen säga att jag älskar denna serien alltså, ligger bland mina topp 10 serie och det är inte många som hamnar där enligt mig liksom, så den ska tjäna sig ärad att vara på min fina lista...haha nu var jag roligt igen.
 
men allfall så har jag funderat som jag alltid göra...kommer alltid att tänka " what if" så de mina vänner har jag alltid i bakhuvudet always och kommer alltid titta ner på mig själv...dvs jag har dålig självförtroende har alltid fatt de och därför känns det som jag kommer vara själv resten av mitt liv! menmen thats life, må bra ändå jag:)
har ju alltid mina vänner att vara med:D
Ja just de, bara sån här dum faktka så skriver jag just nu utan att kolla på tangent bordet medans jag kollar på supernatural! detta tycker jag är as ballt att göra, lite häftigt faktist.
 
Iallfall så har jag funderat på att göra en tull tatuering, en som har betydelse igen, gör bara sådana jag:) det var nästan ett år sedan jag gjorde min första som sitter på vänstra skulderbladet, en ganska stor faktiskt!
 
den är mycket betydande för mig eftersom allt som hände 2012 var ganska många som försvann i mitt liv och det kändes som jag inte tog vara på dem nu när jag tänker efter, så alla som försvann 2012 tex min farfar ni är intatuerade och kommer alltid finns med mig både i tanken och kroppen. det låter sjukt men det är ju sant.
 
Men nu hade jag faktiskt tänkt eller kommer väl inte göra den iår men det ska sättas ditt någon dag om jag har fortfarande dem kretsarna. Jag ha alltid velat gjort en tatuering på revbenen ( det gör as ont ha jag hört) men den ska ditt varken om jag skriver och gråtar så ska den sättas ditt.
Jag tänkte göra en Dreamcatcher ( drömfångare) på vänstra sida på revbenen.
För mig står den för att bevara dem goda drömmar och bort med dem dåliga som vilar i en kropp, och även sträva själv efter drömmarna man vill nå! När man väl ha nått dem så finns dem kvar i kroppen.
Alltid som liten har jag hatat marddrömmar och kommer alltid göra det , för det känns som att det kan hända in real life, nu låter jag galen men allt kan hända liksom.
Så nu ska jag spara och gå ner massvis med kg för att det ska se snyggt ut, man kan inte ha värsta magen och  ha en snygg tatuering på revbenen heller, plus äre inte nyttigt att vara överviktig som jag är!
Nu ska jag fortsätta se på Supernatural...inne på fjärde säsongen..helt sjuk det har bara gått en vecka! OMG säger jag bara, älskar skådespelarna...mysiga killar det dära.
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte på något sätt överviktigt, asså vafan malin. Du är super viktigt!

Svar: haha jo jag är överviktig! naaaw så gulligt av dig:D
Malin och Felicia

2013-02-06 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0