Dream a littel dream of me

Hellu alla pigga.
 
Just nu sitter jag och gör detta fina inlägget, klockan är ganska mycket för en liten tjej som jag.  vad har jag gjort idag? typ betalt räkningar och motionerat hästar ( dvs 2 st) sedan gått ca 5 km ikväll med fellster runt i natta. Så är ganska trött i kroppen men imorgon blire det hårdare.
 
Ska upp tidigare, troligtvis ska jag göra klart i stallet på morgonen och ta en promis hem sedan ner till kvissle för att fixa ett nytt gymkort, sedan till stallet igen och just maybe gå på ishockey med pappa imorgon kväll med just maybe.
 
Men jag och felicia diskuterade när vi var ute vad som är nyttigt och allt som är "gott" enligt oss är onyttigt, fast de var som jag kom fram till att allt är onyttigt i stora mängder. Man behöver ju inte röra på sig varje dag fast man mår ju inte dåligt utav att få lite nypa luft känner jag, dock får jag det varje dag 5-6h minst.Så men att motionera är jag lite dåligare på men ajaa. Det kommer mina vänner!!
 
Men man ska äta tills man är mät och inte proppmä enligt mig själv då. Då äter jag hellre mindre potioner och 4 måltider om dagen än 3 och känna spyfärdig sedan liksom. Nee 4 måltider är perfekt och små potioner. plus att dricka mycket vatten och färsk pressat juice. 
Nu tänker ni, jäkla kvinna var duktig hon var... haha o jag vet. Im best woman in the world...ahah elr inte. Nemen det låter värsta duktigt men dricker inte så mycket jucie faktiskt utan tar hellre en stor jäkla kaffe kopp på morgonen istället för att ta en stor tallrik med gröt....dock är det inte så himla bra. För då får jag sån koffien rush i lederna så det gör ont..som idag. Satt och skakade som ett asplöv och det är ju inte bra.
 
Och nu babblar jag som en jäkla mupp. Så nu ska äta min fina stora tallrik med havregrynsgröt med hallonsylt och ett stort glass med vatten.
 
Men ni kan jue drömma söt ikväll då, själv ska jag försöka komma ihåg min dröm om jag drömmer och skriva ner den på bloggen.
Ibland drömmer jag såna sjuka drömmar att man blir ju bara trött på sig själv.
Men pössi
Mall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0