Don´t you cry no more

Hejsan hoppsan.
 
Sitter just nu och väntar på folk att bli klara idag....hatar sånt..finns inget värre Men vad ska man göra? jag gör likadant kan jag säga.
 
men iallfall så ska jag ut till stallet och göra klart och jobba en stund..pengarpengarpengar rullar in nu och det är jätte skönt.
Det är inte lätt att växa upp, jag känner just nu att jag skulle vilja resa bort ett tag och kanske vara borta ett halv år, träffa lite nya personer och utforska livet lite men det kommer jue inte ske fören efter sommaren...så det är långt kvar de...
Men allt kan ju ändra påvägen. 
 
Igår var jag med fellster, vi åkte till donken..tjockade oss där sedan till ica hanlda godis och hem till mig igen och såg på film.Vi såg Breaking dawn del 2...måste säga de att slutet var bättre än början! 
Sedan såg vi Upsidedown men hann dock ej att se klart men det ska vi göra en dag.
 
Nu sitter och jo se Säsong 6 av supernatural..och jaa jag har problem men dem är jätte duktiga och är en as bra serie. Så snart inne på 7 och ddetta är inte okey men Hey dudes what to do?
 
Pössi 
Mall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0