Be my valentin?

Hejsan alla glada och kära!
 
Idag så vet väl alla tt det är " Alla hjärtans dag" det vill säga att alla är glada...kära och bara totalt irreterande! Men egentligen är den 14 februari som alla andra dagar känner jag just nu men det är vi människor som gör den så himla speciellt men det är faktikst en helt vanlig dag.
 
Eller jag ser det som de, men alla andra ba " ååh alla hjärtans dag......" jag ba" noo way...im living a normal life" hah. Vad glad jag låter men så är det. 
 
Enligt Wikipedia så säger man att "alla hjärtans dag" har detta fina berättelsen och den står jag för men varför göra den mera speciell?
 
-Firandet av ett helgon med namnet Valentinus den 14 februari började inom den katolska kyrkan redan i slutet av 400-talet, men exakt vem denne var är oklart. Flera olika martyrer med namnet Valentinus från 200- och 300-talet är dokumenterade, även om nästan ingenting konkret är känt om dem. Enligt en sen medeltida helgonlevnad ska Sankt Valentinus ha återgett synen åt sin fångvaktares dotter - något som kom att inlemmas i vissa moderna historier om Sankt Valentin.
 
Så det är ju det man ska fira inte det andra eller har jag fel? kanske de men orkar inte med sådan skit snack. är ingen riktigt romantiker jag mera en realist. men om det är så att man hetta till sitt förhållande för en dag så absolut inget fel med det, men det känns ju lite tråkigt att göra en sådan här dag när man kan göra sånt varje dag för att hålla igång sitt förhållandet.
 
Hihih elak jag låter och jag kommer väl göra samma sak som dem tutorduvorna som älskar denna dag. Säger inget, bara roligt för er. Själv jobbar jag stenhårt och svälter ihjäl medans jag kollar på Supernatural.
Nu ska jag plugga lite, 
Pössi
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0