When will i see you again?

Hejsan hoppsa alla läsar...elr?

Sitter just nu och lyssnar på bara deppiga låtar, varför gör man det egentligen när man känner sig down? Tror jag svara faktiskt på den frågan, det är nog för man känner sig gemenskap med låten. Det gör iallfall jag plus så sjunger man falskt med...tur man ha ett eget rum.

På torsdag kommer det bli en mycket jobbig dag, kommer vara helt spänd hela dagen och livet kommer nog inte bli bra efteråt.....men vi få väl se.

Just nu på dagarna har jag inget speciellt att göra, men ha varit sjuk i en vecka typ plus arbetslös i 2 veckor så man förtjänare lite ledighet och nertagande, det har hänt så mycket denna sommare, både positiva saker och negativa...:(

Iallfall idag träffade jag på en karl ( 35år kanske) och var jätte trevligt liksom Dock hade han barn, men vad fan måste alla killar vara så trevliga när de är gifta och ha barn? äre så svårt att vara så trevlig att vara singel och se hyfsat ut?

tydligen, så när jag träffade honom gjorde min dag full ändad. Tänk vad små saker kan göra med en egentligen,, fan att vara tjej...jävla hormoner osv.
Svårt att fatta att det inte kan leda till någon annat liksom, men vi tjejer ska jue alltid tro att det kan bli något mer kanske.....och sedan må dåligt om det inte händer något eller ha ångestattacker för att ha ett dåligt självförtroende.

Nu ska jag se desperat Housewives säsong 5 och tänka på det ena med de trejde:D
Pöössi

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhihi sötis du är på bilden, ser asbusig ut hoohoh

Svar: HAHA mera typ crap ha inte duschat på 10år!
Malin och Felicia

2012-10-11 @ 15:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0