Snow white and the huntsman

Hejsan hoppsan.
 
Jag råkade hamnade på soffan efter lunch eller mera det var planerat för min egna lilla stund.
Vaknade tidigt som satan och red ut på en mycket lång ridtur med pilutten och sedan efter det så drog jag till sjukgymmasten och körde stenhård träning där. 
 
Så sedan köpte en god sallad på ica plus lite onyttigheter men min tanke var att jag skulle gå till stallet sedan så det lär väl försvinna elr?
 
Nu ska jag faktiskt komma till saken egentligen, Jag såg rubriken säger Snow white and the huntsman med huvudkaraktärerna Kristen Stewart, Chris Hemsworth och Charlize Theron.
En otroligt bra film tyckte jag, trodde fatiskt att dem inte kunde gjort den mycket bättre än vad hade redan gjorten. Härlig gjort, visade verkligen häxans ondska, Snövits godhet och "the huntsmans" tveka och sorg. Älskade alltihop.
Så ett stort plus till skådispelarna. Det är verkligen en film man kan se några gånger till om man vill, inte en sådan film man är nöjd med. 
 
Men måste säga det att om inte Hemsworth är en otrolig  bra skådespelare. Han är snygg, vältränad och ha en underbar dialekt som jag själv bara smälter av när jag hör den, visst det låter så jävla klyschigt men äh man smälter för vissa saker mer eller mindre.
 
Men denna film får  5 utav 7 tummar upp för denna film.
Så denna film måste ni nog se. 
Kram Mall
 
Btw denna låt kommer ifrån Filmen och den är så jävla bra lyssna vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0