lördags/utgång!!

Hejsan mina underbara vänner.
Sitter på bussen hem, och det kommeer ta lång tid innan man är hemma. MEn iallfall vaknade utav min mormor imorse klockan 10 fyfan ville verkligen inte vakna den tiden men hur kan man inte vakna utav mormors röst??? Så de va upp och äta frukost. Och planera dagen!!! Skulle ut med michis och linnea, sedan hhängde paulina, jenny och jessica med oxå!! Ett grymt gäng va ute!!! Flörtade med killar o gubbbar!! SJälv träffade jag på en snygg bartender...mmmmmmm jävla snygging skulle lätt ta hans där och då men efter som hn jobbade såå. Var de inte lämpligt, vi va på memento och jacks bar!!!


Nu sitter jag som sagt på bussen okch en kille 94e spydde precis på bussen.....stackarn! Inte lätt när man är liten liksom!!
Nu ska jag hem och sova!!
Pösss på er!!:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååh han gjorde en "malin"!!!!!
lålålålålå.
puss

Svar: HAHA mmmm:D
Malin och Felicia

2012-10-11 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0