Ja vad ska man säga!Hur

Hejsan bloggen.
 
Sitter just nu och ha precis grattat mammsen eftersom hon fyller år idag. Min älskade underbara mamma ha haft en underbar dag och det förtjänar hon verkligen. Bättre Mamma får man leta efter!
 
Iallfall så fyller min bästis år idag också så henne ska jag åka in till stan för att ge hennes presenter och sätta sig och fika en stund.
Sedan ha min kompis mormor fyllt 80 år så ett stort grattis till henne som är pigg och glad och stötter hennes barnbarn i vårt och torrt.
 
Iallfall så idag märke jag en sak på fejjan. När jag såg det trodde jag seriöst inte mina ögon. Trodde verkligen inte denna person skulle göra något sånt liksom. Men vad ska man säga liksom? man har jue sina egna åsikter om vissa personer man vill ha kontakt med mera eller mindre. 
Man får självklart göra vad man vill, men tycker det verkar konstigt bara. Detta kommer jag dock inte acceptera utan att få ett svar ifrån denna person ...liksom varför man gjorde på detta sättet. Detta handlar inte om mina närmaste vänner utan en mera nuvarande icke vän med mig tydligen.... :S
 
Man ställer sig själv emot väggen om varför man gör på detta sättet emot än liksom. Ha jag gjort något fel, har jag skickat ut några signaler ....? eller vad fan ha jag gjort liksom. Man är jue tjej och älskar att trigga igång folk. Men det betyder inget annat liksom. 
 
Som det jag skrev på twitter en gång, " isblåaögon, härlig dialekt och härligt skratt  får mig att smälta" det var jue fan en skådis, för han är ifrån australien och inte sverige liksom. ( Här i svergie finns det verkligen ingen Hemworth på långa vägar) så denna person ha verkligen uppfatta detta twitter grejs fel. 
 
Men om den inte fattade de så ber jag om ursäkt, men vad fan skicka ett mejl eller ett sms om saken ifall du är osäker, hur jävla svårt kan det vara!
Neee nu blev jag sur igen........
faaan jävla puckoo egentligen.........:(
 
Hur kan man göra så egentligen......gaaah palla inte med att vara mer mogen än andra liksom. Det är jue bara att säga " nee malin nu tyckte ja du var lite väl... " eller " ne malin, hur tänkte du nu?" wtf liksom man är jue bara människa och sedan hur människor uppfattar saker är jue deras problem men det hjälper jue inte mig. 
 
Så egentligen ville jag skicka ett sms till denna person och fråga varför idag men gör det inte pga utav att jag tänker låta de vara o gå vidare...palla lägga ner mera energi än vanligt. Så nu framåt blire inget mera bakåt blickande eller tänka ifall ifall tankar. 
 
Såå de såå personen som läser detta, lev ditt liv om du tror det underlättar att göra det du gjorde.
kram 
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0