fredag/film/krogen?/busschaufför

Hejsan hoppsan alla glada.
Just nu sitter jag påväg hem ifrån min underbara vän vickan ( viktoria) vi ha haft en msygit kväll, vi åt tacos med hennes fmailj och spelade songpop som jag tycker alla ska spela ochd duellera emot mig! Iafalll jag och vickan kollade på 'inth gathe eller nått en as gammal film med snygga johnny depp. Den var ok men inte i min smak som film.
Sedan slog vi på en film vid naman the whiteelephant och handlade om thailändskor som sålde sig själv på gatan och tog heroin mellan tårnan :S

Men vickan var trött så jag hann inte sse klart. Vickan bor mitt inne i stan så kanska lämpligt till krogen.
Alltid roligt o se vad de är för folk på stan en sådan här kväll! Men 18 åringar och små folk fast det är jue jag med egentligen. Sedan träffade jag på en mycket trevligt t mitt påå stan, en härlig gtabb de!

När man åker buss och skriver ett inlägg via telefonen blir de lätt stavfel så ska fixa till de senare ikväll.
Iallfall attt åka 20editt jag bor tar en evighet enligt mig 30min...-.- men men och när man åker bussen och massor med fylle folk osv, fan vad dem få vara med om mycket, så ett stort klapp på axel för busschaufförer som kör ordentligt o se till att man kommer hem ordentligt!

Nu ska jag sluta skriva pga att jag får sån skriv kramp.
Pöss och ta de lugnt ute i natten:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0