Övergiven

Hejsan hoppsan.
 
Ligger just i sängen och ska precis slå på The Hangover part II ( har redan sett den) och käka godis öhöhöh känner som jag är förtjänt det idag. Ops!
 
 
Iallfall så är jag helt slut i hela kroppen, har faktiskt jobbar ...oowow säger ni då! är faktisk arbetslös men iallfall så jobbade jag på stallet, började klockan 06.00 och slutade 15.00 typ.
Under den tiden har de varit full medvetlös, hit och dit med hästar, ridit, mockat, fodrat, gått med hästar och sedan varit hos sjukgymnasten ( själv) tillbaka till stallet och fodrat hästar. 
 
Idag när jag red puttelutt trodde jag verkligen att jag skulle döö, han var helt otroligt galen pga att det blåste o vi gick där det var helt otroligt galet...han var galen men snäll sedan.
höhöh.
 
När jag kom hem sedan så hade jag inte ätit något och frös om mina små fötter, så jag värmede en stor mugg med choklad och gjorde några mackor. När jag kom upp på rummet och tänkte " äntligen får jag vila" i samma stund stormar mamma in och lägger sig på min soffa där jag skulle vara o " blablalbalblablalbalblalablba" ja ba" mamma jag är as trött, slut och orkar inte nu" hon ba" hmmm aaa blalbalbal du malin din rum är stökigt!!" ja ba" MAMMMA UT" det är första gången jag ha sagt så till mamma att hon ska dra ut ifrån mitt rum men jag var så slut.
 
Sedan slockande jag lika fort jag la huvudet på kudden på soffan.
 
Nu ska jag see The hangover part II men först lite The office avnitt 
Pössi
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0