It will never stop

Hejsan, 
idag är det torsdag och snart är det helg! yeaaah.
Idag har jag inte gjort något mycket, varit ute i stallet o gått med fisen som var otroligt pigg. blivit förbannad på folk inom bords som fanns på stallet.
 
Sedan drog jag med fell på hockey.  det var troltigt roligt dock förlorade de timrå....ovanligt. men vi hade roligt åt allt folk och pratade minnen, träffade denne.
 
Kom på när jag satt där att livet går alldelens för fort. Jag vill ta det lugnt och ha roligt men allt händer så fort, saknar visa saker o personer...helt sick när de var ett tag sedan nu men faan vad jag saknar personer inte OK.
tror jag måste höra av mig till dessa för att känna denna känsla jag kände då.
 
vill ha en stor bamsekram...behövs verkligen!
iallfall så ska jag snart operera knäet...men inte än det ha gått ca 1½ månad sedan jag var hos ortopeden... suck men ajaaa.
Nu ska jag sova, lång dag imorgon.
Pöss 
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0