Skamsen nere i halsgropen

Hejsan alla glada.
 
Klockan är just nu 12.12 när jag skriver fina inlägg. duuh palla skriva de liksom! nej inte precis. Iallfall så har jag som vanligt inget att göra! 
Yeah älskar att man blir mera och mera down för varje dag och detta är jue bara en börja av mitt fina liv som kommer...-.- hate it! 
Hatar verkligen att inte få gå upp till mitt, hatar att det gör ont i låret! hatar mycket just nu!! men vad ska man göra åt saken? inget utan att vänta som jävla mongo!!
 
 
Iallfall tror jag ska rensa Islands korten och lägga upp på facebok, sedan blire nog stallet och sedan försöka få till felicia present och vickan. Måste se hur länge jag måste gå på kryckor!! om jag såg rätt så var de fram till den 28 dec...-.- de är länge o hon kommer tidigare och aa jag måste fixa med detta iallfall.
 
Måste säga det att de är väldigt lätt att se klart visa serier utan att blinka tror jag såg klart två serie igår. Både Surburgatory och Once upon a time, och båda är lika bra men man måste jue vänta o vänta till avsnitten kommer ut!! GAAAH blir tokig.
 
Så nu tror jag ska börja se på en annan serier bara för att fördröja på tiden...vilket liv alltså vad ska man göra då? sitter o njuta? knappast va..är en så aktiv tjej att det går bara inte, får snart panik att bara sitta och ligga. efter denna helg tänker jag fan hitta på något. men det är ganska jobbigt att gå med kryckor...man blir så trött i armarna och i högra benet.
 
Aja inge mening att gnälla
Xoxo
Mall
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0