God morgon

God morgon alla glada, 
 
Sitter som vanligt i sängen och kollar på tv, kollar faktiskt på Cartoonetwork...Jaja ni kan make fun of me men de är faktiskt väldigt avslappnade att kolla på. Eftersom de är inget speciellt förutom tecknade figurer och humor på låg nivå så behöver man inte ta in något nytt eller anstränga hjärnan så här på morgonen.Lagomt och fint till lilla jag!
 
Iallfall så just nu sitter jag i köket och ska göra lite frukost dock äre ganska svårt att ta fram allt pga utav att man går på kryckor!! 
Ifall ni blev lite förvirrande så gick jag ifrån datorn och in på toan ( mer behöver ni inte veta) tillbaka till sängen hämta datorn och in i köket!
Så är i vårat fina lilla lila kök! Dock ser jag just nu att det är ganska grått ute...buhuh vill ha solen som lyser igenom grannens tall! ( jag tror att de är en tall iallfall).
Men eftersom jag har värsta tråkigaste liv så tänkte jag informera er om vad jag ska äta till frukost!! YEAAH säger ni då höhöh elr inte. 
Men jag tänkte faktiskt göra en stor kopp med O´boy till de blir de tre näckebrödsmackor med ost på mmm sså gött. Och till detta ska jag skriva klart detta inlägg och fortsätta se på Suburgatory (grymt bra serie). Men tänkte först kunna få lyssna på Rock klassiker eftersom det är en bra start på dagen men nu har jue alla radio stationer fixat detta Radio play eller vad det heter? iallfall så har jag inte kommit på hur det fungerar och just nu SUGER DET!! jag som ville ha lite 80-tals rock att börja dagen med men men livet är inte alltid så snällt så jag lyssnar just nu på  
Radioactive - Imagine Dragons ( fell visade mig denna låt...underbar låt...dvs sitter på spotyfi!)
Men nu ska jag sluta skriva så jag få i mig lite mat innan jag ska ta mina smärtstillande!
Pöss o kram
MAll
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0