God morgon

God morgon god morgon...det är en underbar dag!
Knappast va?

Iallfall så har jag precis vaknat och när jag vaknade så märkte jag att mitt hår ser ut som helvete! luktar illa och är smutsig...(jag duschar typ varje dag) men nu när jag opererad och har stygn på 3 ställen så måste man ha platspåse och är inte så duktigt o sätta på de själv så måste ha hjälp ibland

Iallfall så är jag ganska hungrig men vet inte vad jag är sugen på. Inte på macka eller gröt....hmm såå se vad jag äter för något. Kanske tar en matlåda och äter lunch på en gång istället för att små äta hela tiden.
Man blir inte smalare på att små äta precis!!

Men ska väl hitta på något bra,
hare gött så vidare
Pöss

Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0