En helt vanlig dag

Hejsan hoppsan bloggen.
 
Det är typ väldigt längesedan jag skrev och förstår mig inte på detta med att blogga men nu när jag har inget liv så tänkte jag skulle skriva om mitt det vill säga "boring life" 
Eftersom jag inte få göra något extremt första veckan efter operationen så..mitt liv äre typ att sitta/ligga i en säng hela dagarna med ett högt ben.
Inget liv en mycket aktiv/stressad tjej vill göra! men man måste lyssan på farbror doktor ( annars får man skäll).
 
Kom precis på det att det har gått ungefär en vecka sedan operationen och foten är fortfarande svullen och jag känner inte en del av benet men tror de kan vara så. Får vänta och se ifall det inte släpper innan jag blir orolig.
Iallfall så har jag det as tråkigt, läst ur några böcker ( brukar jag inte göra) men just nu ser jag på en serie vid namn Suburgatory en ganska rolig serie faktiskt men egentligen fastnade jag för en annan sak men det får ni läsare inse själva! ahah
 
Men nu ska jag väl kanske sluta skriva och ta mera smärtstillande, man blir verkligen vimsig utan drogerna tihih tur man är själv så man inte blir utskämd .. nee just  det gör det jämt så har nog inget pinsamt att säga...JOOO DET HAR JAG!! HAHA 
 
Iallfall nu ska jag väl kolla på sidor där jag redan ha kollat typ 100ggr idag redan? menmen livet är tråkigt så! haha tror ni inte vill veta men min lilla katt (sessan) ligger brevid mig och myser men hon sover, så gött att hon snarkar som en vanlig människa! weird.
 
Btw idag vaknade jag utav väldigt glad musik som kom ifrån köket (dvs ifrån min bror) hmm weird säger jag bara för han brukar mera spela lugn,deppar låtar men inte idag!! så kanske någon som är kär! HAHA säg de inte till någon?!! Men det är inget fel, men man bara märker visa saker när man börjar bli kär på visa personer...speciellt mig! Menar verkligen de när jag ha möt en person jag verkligen känner ett starkt band för äre verkligen "we" de märks på ett weird way,
 
Nu ska jag sluta skriva, 
Pöss o kram o nyp i stjärten:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0