thats life

Hejsan hoppsan.
Har äntligen komma hem, gick i skolan mellan 10-16 idag men bara tuffa ämnen. Sedan ut till stallet så putte fick massage och longerade fisen. Gjorde klart allt i stallet, så nu är jag hemma har ätit några mackor ( 2 st).
Känner just nu att jag vill flytta hemifrån. känner mig nöjd less, vill härifrån undersöka saker. Resa eftersom det har jag aldrig fått gjort i mina tonår pga hästarna. Men alla andra runt mig, säger inga reser o reser. För vilka pengar då om man får fråga, själv sitter man hemma o sliter arselt av sig på sommrarna för att kunna betala av visa saker.
Känns piss när vissa kan åka som banan skal och andra får kämpa och känna sig skyldig att ens finnas.
men ska till Karlifonia typ stannar där jag. Kommer nog inte tillbaka:)
Men allt kan jue ändra.
Pöss
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0