Maaajjgoood!

Hejsan hoppsan,
sitter framför datorn igen...detta vårdar inte gott. Skola imorgon!! buhhuhuhu. Men bara 3 dagar skola sedan helg igen YEAH!
Iallfall har sett värsta bästa filmen ever!!! hehehe flyger på molnen.
iallfall sedan kom jag på att jag dra mig till skådespelars karaktärer, och det är så feel men egentligen är det personerna, och oftas brukar de var äldre skådespelar ...ops inte okej men vad ska man göra.
Här kommer det ett par riktiga hetingar som har några år på nacken (döm mig inte)
Robert downey Jr Jude Law
Josh HutchersonJeremy Renner
Chris Hemsworth
Paul  Wesley
Ian Somerhalder
Men alla ska vara jue älder än en själv.. sadface men ska de stoppa en?! vad tycker ni?! det tycker inte jag, fan ålder kan man skita i när man det kommer till love o lite till!:D men om de är typ 35-45 ålders skillnad såå dåå är det äckligt...:O
Det finns så heetingar ute, men dessa alltså mama mia tänk om man skulle få träffa dess då skulle jag leva på den lyckan minst flera år!
HAHA jaa jag är glad o weird men faaan lite fantasier får man fakstisk haaaa:D
Pöss på er
Mall ska fortsätta Dregla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0