Har man tråkigt eller?

hejsan,
sitter just nu på skolan och hon är 07.52 har suttit här sedan halv 8 idag..skoooj och egentligen börjar jag inte fören 12.20 men ett muntligt prov...min dag börjar verkligen awesome...elr? men varför ska man gnälla för? egentligen inte för det är typ bara 1 vecka kvar i skolan sååå.
Sitter här för att vänta på en lärare som ska skriva på en årsredovisningen idag, splus att det ska in till uf-kontoret idag:)
eh jag är hemma drygt vid 13 så det är ganska skönt, men då är det bara att ta tagi plugget igen, har så jävla mycket att göra hela tiden, måste få detta överstökad plus att man fyller år imorgon och att det är mösspåtagningen vilken inte gör saken bättre. Eftersom allt firande tar så jäkla mycket tid för mig, nog för att jag har skolan(plugg) firande( hehe) och hästarna( 2st) såå räcker verkligen inte mina 24h till!
Lee och trött men ska sätta mig på biblan sedan för att kunna plugga, elr så sätter jag mig i cafeterian.
vi få se
Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0