Fit for fight

Hejsan igen,
jag känner mig verkligen sugen att börja bli fit eftersom jag ser ut som en potatis från topp till tå eller egentligen inte men är inte nöjd med mig själv iallfall.
Men det dumma är att jag kan varken springa,vara ute och gå utan att mitt dumma knä ska knäppa med senerna...:( men ska väl vara ute och gå ändå fast vad smärtan säger, det kommer nog ändå sluta att jag kommer ta bort benet.
Vilken positiv människa jag är heheh.
Men ska seriöst börja äta nyttigare och mindre potioner om dagen, så vi får väl se hur det blir.
För jag är verligen en aktiv person, rider 2ggr om dagen och går i stallet minst 4 h om dagen så men vill vara ute och springa också.
För jag älskar sommaren som börja komma, det är varmt,fåglarna kvittrar och det är allmänt ljuvligt. Ni kanske tycker jag är helt fuck up i huvudet men vad ska jag göra då?!
Så nu ska jag väl börja logga lite om hur det går oså vidare
Pöss på er
ni ser jue, inte ska en ryttare se ut sådär?!
heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0