Dagen slut

Hejsan,
denna dag var jag på skolan och det ända vi gjorde var att ta studentfoto, skit roligt men pinsamt vara i skolan med alla 1,2 or kändes weird, men det var skojjigt fasiken bra 2veckor kvar plus imorgon sätts betygen....:S änu mer konstigt.
Men sedan var det bara att åka hem och plugga matte, hehe det har varit ett underbart väder ute tror det var 22grader ute men det är så konstigt ljus ute, men imorgon skulle de bli 25 grader varmt.
YEAH
plus jag har inte varit ute på stallet på snart drygt 1½vecka...känns piisigt men faan snart ledigt för ett tag iallfall, ska börja sommar jobba den 8 juni.
Nuu ska jag bara ladda över hela datorn till hårddisken, eftersom jag ska lämna in den imorgon.
Kram
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0