Byxerna sprack!

Hejsan hoppsan.
Sitter och pluggar lite natur YEAH gooo MALIN. Nee men snart ska jag dra till stallet och troligtvis rida 2 hästar idag.
hehe sedan plugga änu mera, hehe what att happy life ...nat.
Tur att det är fint väder idag, sedan jag ska jag värme lite chockald o doppa jordgubbar i mumma, sedan utan till stallet:D
Iallfall såå spräckte jag mina brallor idag påp bussen, blev skit ledsen först och såå men vad ska man göra, tur att de inte spräckte jätte långt upp mellan benen utan det är en bit ner!!! men trosorna syns idag och jag valde verkligen inte bra dag att ha Röd/beiga trosor såå dem lyser typ.
hehehe
Nuu ska malin äta naturgodis
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0