baby come back!

Hejsan hoppsan.
tänkte bara skicka in ett härlig inlägg fast en mycket kort. idag har det varit en soft dag.
Var hos tandläkaren för den 19 års kollen innan man ska betala, inget fel i munnen heheh. Så hamnade i prisklass 1 ( såååklart)
Sedan stallet, gjorde det som skulle alltså det vanliga. Hem pluggade lite, sedan gick jag,fell och princess ( hennes hund) på en lång promenad, tänkte de kunde stärka upp mitt svaga knä, runt västbo osv. Det var as mysigt, det är jue liksom varm och ljus dygnet runt känns det som.
Men fell vek av ifrån promenaden före mig eftersom hon bor på västbo....sadeface....-.- iallfall när jag där emot kom ut ifrån vägen så tog jag väl i för mycket med höger benet där jag har ett skadad knäe, det sa bara crash igen.....så jävla ont gjorde de, trodde serre att jag inte skulle ta ett steg till alltså. Men jag är jue som jag är biter ihop fast man har dödligt ont och går!
haltade hela vägen hem med ett glatt leende på läpparna, jag är verkligen strange girl menmen. What doesnt kill me makes me stronger.
Nuu ska jag fika något sedan blir det sängen och man kan då sova.
Pössi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0