sleeping mode

Hejsan alla glada eller mera sovande!
idag har det varit en mycket dryg dag, varit helt själv på skolan och gjort naaadaaa. Menmen thats life, sedan har jag varit med felicia och bris upp på björkis och sett dem träna för sigrid. De var så dutkiga så, alltid lika roligt att se sin häst i från baken bli riden av sin kompis liksom.
Nuu ska jag fika och sedan skriva i dagboken om dagens daaag! hehhe älskar att man skriver dagbok fortfarande, det är skit töntigt men tänk om man döör, eller får alzimers eller vill helt och hållet kolla tillbaka på livet så är  det säkert as roligt att kolla hur man tänkte egentligen.
Kom precis på att folk måste verkligen tycka jag är helt störd, för jag garvar åt ingeting och sedan kan jag kommentera högt...inte med meningen men iallfall...men jag är verkligen inte såå eller både och men fasiken alla är inte perfekt. Jag är en goo och glad tjej som brukar oftas ha positiv energi till saker!
Nuu ska jaaag sooova och slå på vänner tror jag
kramm
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0