sååååååå trööööööööötttt

hejsan alla glada
sitter här framför tvn med datorn o är så förbannad trött.
Kunde inte riktigt sova igår natt för hade jätte ont i knäet, men vad ska man göra åt en svullnad liksom? inte så mycket kan jag säga.
Nu ska jag fixa lite frukost och se lite på animal planet så huvudet börjar fungerar som det ska igen! men jag ska tydligen hoppa på kryckor sa mamma igår till bussen.
Kommer lätt bryta armen innan det är klart detta, såå trött hade lust att bara ligga kvar men vad ska man göra liksom, man får deala with it o bara låta det vara.
Nuu mååste jag till köket för att fixa frukost, annars döör jag av hunger idag meeed:) nee skojja bara:)
Kram på er!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0