no eduction

Hejsan hoppsan fallerallera
Sitter just nu o äter en mycket stor frukost, måste fasiken  ladda på energi inför skolan o höra lärares röster ( brrr) iallfall så ha mitt lov varit mycket utvilandee och roligt. Gjorde en skit rolig grej på måndagen den 5 februari den kommre väl komma i håg resen av mitt liv. sedan har jag ridit mina hästar ungefär varje dag denna vecka med ( men det är jue som vanligt).
har kolllat på grey´s anatomy non stop, heheh love jesse williams smile...man kan seriöst sluta andas ( skojjjade......elr gör jag ;G)
Just de snart är det bara 2 månader kvar i skolan...shiiiiieeet, känns helt weird men nästa steg är universitet / högskola;) men jag kännner för att ta ett sabbats år, ta de lugnt och resa leva livet o veta mera vad jag vill gör. jätte jobbigt för förrälrar är på o vänner vet vad de ska göra..känns ledsamt men detta är ett process steg i livett.....
men nu ska jag ät up maten  sedan dra jag till bussen som åker till sklan....;/
Xoxo Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0