i need somebody

Hejsn alla läsare eller hur var det nu igen??
iallfall så har ja inte haft tid att skriva på blogggen för har vareken något spännande att skriva elller så. Denna vecka (10) har jag inte gjorrt så grymt mycket förom att vara med kompisar oh gjort en grymt grej i måndags men det täcker ja inte yttra mig om!!!!! heheheh evil jag är, kan bara säga att den kommer sitta livet ut där den sitter!
Nu kanske ni fattar vad jag menar men jag tror ni måste tänka om!!!
iallafall så håller jag på att lyssna på T.I ( justin timberlake) fasiken my teenage crush!! OMG inte längre för det finns en annan man yccer är jävligt heet hehehe plus så börjar man bli gammal.... fyfan för 19å;( inte alls roligt snart är man 20 år och börjar f kråkfötter.......;(
heheh neee nu måste jag göra nått med rummet, bilder kommer strax ut...:)
btw var med fell igå och såg abduction , den var sådär inget dålig film men lite  weird att se taylor lauther inte spela varvul.....
kram
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0