Högskoleprov

Hejsan hoppsan.
Sitter just nu o dricker eller har druckit en kopp kaffe idag. Klockan är 07.44 på en lördag och jag ska in till stan o göra högskoleprovet men jag är verkligen inte laddad för det eftersom jag har bara läst lite matte A men ajaaaa. det får gå som det går.
Ska sitta drygt åtta timmar elr 7h 50 min så drygt 8 h. men fasiken hjärnan kommer vara död efter idag det var den iallfall förra gången jag gjorde den!!
heheh men det blir nog ingen ridning idag för mig, vi få see kanske. jag red i snö stormen igår jag istället med hälften utav mina hästar:)   ( 2 st)
känns awesome fast blir nog förkyld istället utav de!
Nee nu kom mamma in med hunden så lika bra att gå ner o borsta tänderna o bege sig till provet....kill me noow!
Pööss
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0