Break it down!!

Hejsan hoppsan,
Sitter just nu i sängen o är helt klart slut i musklerna och speciellt huvudet. Har faktiskt hållt på sedan 06.00 imorse tills nu faktiskt klockan är 9 på natta. Känner mig stolt, men vad är det man säga fullt ösmedvetslös så jag lär väl ligga medvetslös efter detta fina inlägg.
Ifall dagen började med en härlig ridtur på morgonen med en utav min hästar med lena och hennes häst. Sedan var det bara hem o duscha och vidare till skolan.
När man kom till skolan så var det tydligen en föreläsning utav nordea folket ( jiipppiii) tur man har ekonomi lärare som bryter in när vi inte ska helt bli hjärntvättade hehehe.
Efter skolan som slutar 16.10 var det bara att slänga sig på bussen och för att bara byta om inför stallet igen. Men på vägen hem satt man drygt 1h pratade med fellster mellan himmel och jord.
När jag kom ut till stallet var de att fixa iordning min andra häst för en härlig barbacka tur runt travbanan. Där träffade jag på thea som red på hugo, där satt vi och snackade på.
Efter det var de att fixa en del med hästarna men det ska jag inte klaga över , det är en sak man bara gört bara.
Nuu har jag ätit en mycket putteliten potion yogurt för det fanns inge mer hemma...;( saaadefacee ( loove youghurt)
Såå slut i kroppen och som sagt speciellt huvudet så sitter och lyssnar på Justin bieber som jag verkligen HATAR!! jävla blääääää.
Sååå nuu ska jag skriva klart detta inlägg så jag kan sooovaaaaa
hörs imorgon
Pöss på er
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0