Tiiissdaaaag

Hejsan,
ligger just nu och fundera  ifall jag ska göra mig iordning inför att åka in till stan, ska nämligen in till sommarjobbet och hämta lite kläder och fixa skåp. Sedan idag ska jag faktiskt gå på stan och köpa ett par studentskor, har faktiskt inte gjort de och måste görat.
tror jag vet men ändå inte, igår var jag hos mina mentorer och fikade med hela klassen, as roligt var de men samtidigt så var de sorligt men ehh ska bli skojj.
Efter att jag ha varit på stan blire nog hem och byta om sedan vidare till stallet. Sedan hem och vila eller nått ganske går och sola en stund, vem vet liksom vad dagen tar mig, men nu måste jag dra eller vaa?!
Pössis
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0