I hate mondays

Hejsan hoppsan.

Just nu är klockan 4.32 och jag ska snart göra mig ordentligt klar inför det roliga jobbet som väntar mig. Det händer alltid något roligt liksom.
Men lite slö och inte så himla konstigt när jag inte somnade före 1-.- så ganska le på mig själv men det lär väl bli mycket kaffe och cola liksom.

Min dröm var helt weird i natt. Kändes nästan verklig.....så känns så där. Men iallafall så drömde jag en helt underbar dröm..( det vill säga inget ni ska få veta) sedan helt plötsligt gick benet ur lee och jag var tvungen o göra en operation. Det slutade med att jag inte fick jobba längre eller rida. Så slutade drömmen.......skit bra ...elr?

Jag hatar verkligen drömmar där det känns som att det är verklighet för vem vet om man drömmer eller inte liksom?
Det kan jue faktiskt vara att när du "vaknar" upp så är det din riktiga dröm liksom men vill inte inse den hemska sanningen som finns på den andra sida.

Dessa tankar gör en tokig iallafall för mig och det är inte så roligt liksom.

HAHAH enough med seriösa tankar och idér. Men nu ska jag see lite på dexter och sedan dricka upp min vitamin drink, sedan blir det att åka till jobbet.

Btw det regnar nu så här på morgonen, så jag är glad för det! så missar man inte solen liksom:D

Hare gött mall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0