Easy way out

Hejsan hoppsan.

Känner mig ganska slö och extra trött i knäet efter en härlig dag på jobbet. Man får alltid ett roligt skratt när man är där, det är så stört roligt på jobbet. Men det är jue arbetskompisarna som gör stämningen och arbetsplatsen så bra.

Iallafall idag fick pilot och brisan stå. Cindy blev riden av lina.
Idag på jobbet vrickade jag knäet så illa att knäet stod åt ena hållet och foten åt den andra ...:S fan smärtan som uppkom var fan inte OK. Hatar smärta men på ett sätt vet man då att man inte drömmer och känner smärta fast man inte tror de.
Okej nu låter jag som värsta schizo men faktiskt så är jag nyfiken av människans existens och varför vi känner som vi gör.

Jag kanske ska plugga till psykolog eller studera människan i allmänhet eller nått. Fan galen tjej här..?

Nu när jag kom ifrån jobbet så smörjde jag sadel och träns plus kolla de på Dexter serien ( otecknade) den är as bra, är inne på andra säsongen och tycker den är weird men då passar den mig på ett bra sätt.

Nee nu ska jag göra lite gÿmansik för benet skull
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0