YEAH skola.....

Hejsan allla nyvakna,
Sitter just nu igen i skolan...känns så där eftersom vill inte plugga mer just nu eller vill inte plugga samhälle eknomi linjen någon mera! vill börja med det riktiga plugget inför arbetslivet osv. Palla inte plugga ekonomi som känn trist idag!
Iallfall så hoppas det blir en chillig dag för känns som jag har vaknat upp på fel sida, men efter skolan äre bara hem o plugga arslet av sig!! har drygt 4 uppsatser att lämna in! o fatta inte varför jag inte har gjort det tidigare!? idiot malin säger jag bara.
Men man måste slå på hjärnan igen...skit roligt naaat vill vara dumma lilla malin som inte har några hjärnceller....elr? vill vara ledig o rida o har roligt.
Menmen thats if life! it is hard soo
btw försöker komma på en tatuering! har fasiken ändrat mig så mycket trodde de var en viss text men inte längre eller jag vet inte!!
kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0