Slappdag

Hejsan kära blogg.
ska precis gå och läggaa mig efter en mycket ansträngande dag...NAAAT. Hade bara 1 lektion idag seadn slutade vi som var otroligt skööönt!!!
Iallfall så har jag typ inte fått någon sömn alls i natt pågrund utav skolarbete.....FAIl av mig!! tur man har bra musik att lyssna på ( tycker jag då)
Iallfall så red jag fisen i ridhuset skulle egenltigen ner till böle men det blev komlikationer på mitt o mammas tänkande. Men det gick lika bra att rida i ridhuset..... jag säger inge mera ja! man ska inte klaga. Min ponny var as fin lugn och låg...men det ska bort  hon ska bli mer bärrigare och lite mer avslappad fast på elerten.
HAHA men iallfall så på dagen lektion ( Natur) labbade vi med cellernas struktur, vi fick se vxtceller (mossblad) och djurceller ( michaelas celler) HAHAH det var väldigt fasinerande!!!!
Så här kommer det lite bilder ifrån lektionen
Michaelas fina teckning, var bara illa tvungen att lägga uppbilderna
Kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0